2011. március 19.

Röhögjél egy kicsit.. :D

Olyan szar volt reggel felkellnem és suliba mennem -.-" annyira nem esett jól a reggeli kelés :S nem tudom miért xd. Szívesen aludtam volna még, bár szerintem ezzel mindenki így van most :D Na szóval, ma tartották nekünk a felvilágosító órát :D kicsit vicces volt, mert szinte majdnem mindenki röhögött. Bár nem értettem miért, hisz ez annyira nyílvánvaló, már nem azért xd. Természetes dolog ez, nem kell rajta nevetni, hanem komolyan kell venni. Jó én is viccesnek találtam az elején, de mikor már elgondolkodtam rajta, komolyabban vettem az egészet, és szerintem ezzel nem csak én voltam egyedül. Észrevettem, hogy már mások is komolyabban nézik a kis "oktató filmet", mivel ezt vetítették le nekünk. Ez 4. órában volt. 5. órába megírtuk az irodalom TZ-t úgy, hogy én nem is voltam ott -.-" tiszta köcsög a tanár. Elneveztük picipóninak mert kis növésű. De röhögtem rajta amikor kitalálták a fiúk nálunk xxd. A képen engem láthattok, ahogy sikeresen leégtem még síelésen (Y) Nacsáá skacok;) legyetek rosszak! :D
borcsa voltam ^^

Nincsenek megjegyzések: