2011. március 13.

Újra itthon :)

Sajna míg távol voltam, Olaszországban nem volt internet, vagyis volt egy lenti kávézóban csak mire hazaértünk a sípályáról bezárt :( Szóval nem tudtam blogolni. Szerencsétek van , mert most van időm leírni mik is történtek velem :D Először is volt egy olyan, hogy beültem a kabinba 3-4 snowboardos srác mellé és vigyorogtak rám, lehet hogy hülyén néztem ki? xd Nem hinném, mert a hüttében is találkoztam velük és akkor rám köszöntek hogy: Hy! és meg visszaköszöntem xd amúgy meg szerintem olaszok voltak. Továbbá azt hiszem szerdán elütött egy snowboardos, egy rohadt nagy lila folt van a lábamon! :D Még szerencse, hogy volt rajtam bukó, mert lehet, hogy nem éltem volna túl ezt az ütközést. Ömömm még mi volt? Na majd ha eszembe jut valami leírom :D Majd jövök a képekkel ^^ csak még el kell kérnem Mamámtól :D Napáááá :D


U.i.: alig várom már hogy lássam végre Renée-t az BFF-t és Melindát, a pacimat ^^

Nincsenek megjegyzések: