2011. április 20.

Kezd helyresiklani az életem

Érdekes, hogy mennyire összejönnek a dolgok. Najó, nem szólom el magam, de akkor is :D Bár Barbival összevesztem, kis éretlen, tudatlan had ne mondjam még mi. ÉÉÉsss ma voltunk kint edzést nézni, az emese pályán és néztük a fiúkat. Huhúú. Levették egypáran a felsőjüket :D ASD *-* Olyan jó volt nézni xd. Utána beszélgettünk az edzés végén, Rönke annyira mászott Fecóra, hogy az valami hihetetlen volt. Annyira de annyira.. úristen-.-" nagyon nyomult rá. Csak néztünk ott... aztán mikor hazafelé mentünk megkérdeztem Renit hogy tetszik-e neki Fecó, erre ő azt mondta hogy egyáltalán nem. Hát én nem tudom, de nagyon mászott Fecóra... estefele még feljöttem fészbukra, és fent volt Fecó is, és rám írt. Azt hittem hogy Rönkével összejönnek, de nem. És beszélgettünk, beszélgettünk jó sokat :D Aztán végül már elgondolkoztam azon, hogy most mi van. Végül nem jutottam semmire sem. Majd meglátjuk mi lesz ;) De lényeg az hogy tetszik Fecó :DD szóval lehet hogy lesz valami lehet hogy nem... kitudja :D + még voltam kinnt lovagolni is, és Melindával 145 cm ugrottunk *-* olyan jó volt *-* u.i. : az a kép szerkesztetlen! :D Szóval így néz ki a szemem... blöööö utálom. De csak azért mert van benne egy kis barna meg zöld.

Nincsenek megjegyzések: