2011. szeptember 24.

Újra itt.

Helló. Újra itt fogok blogolni. Tudom, már biztos agyfaszt kaptatok tőlem, de ilyen vagyok.

Semmibe vesszük azt aki rajong értünk, de akiért mi rajongunk az a minden. Érdekes ez a világ. Aki nekem nagyon, de nagyon tetszik (főleg a jelleme fogott meg igazán, nem is a külseje), az engem szó szerint leszar. Egy másik csajért van oda. De az meg őt szarja le. Basszus, miért ilyen rohadt szar az élet?! Miért?! :( Jó, örülök amim van és amit elértem eddig, de valahogy mindig érzem, hogy hiányzik valami. Valami ami teljessé tenne. Valami ami kimondhatatlanul boldoggá tenne. És rájöttem, hogy mi az ami hiányzik. Az ő szeretete. Az ő ölelése, Az ő hangja. És még sorolhatnám.. Egyszerűen nem tudok már élni nélküle. Teljesen elszédített. És rohadtul fáj. Nem akarok mást, csakis hogy vele legyek. De nem lehet, mert leszar magasról, még rám se néz. Nem is köszön. Teljesen trapa vagyok. Rá kell vennem magam, hogy otthagyjam a francba, és leszarjam. Nehéz lesz...

Nincsenek megjegyzések: