2012. január 10.

Álmok

Félek már elaludni.. állandóan csak rossz álmok kísértenek. Elmesélem a tegnap délutáni álmom, mikor elaludtam a könyvek felett. Egy erdő kellős közepén voltam. Sötét, nyirkos idő volt. Körülnéztem, sehol senki, de hirtelen egy sötét alak feltűnt előttem. Körülötte ragyogott minden. Minthogyha valami angyalféleség lépett volna elém, de nem voltak szárnyai. Megijedtem tőle, rossz akaratai voltak. Vagyis csak ezt éreztem. Elkezdtem hátrálni, majd megfordultam és futottam. Minden erőmet belevetettem, hogy fussak, majd egy szakadék széléhez álltam. Néztem lefele a semmibe, és megjelent mögöttem azaz alak, és lelökött. Rémisztő volt nagyon. Nem értem földet, mert már felébredtem. Mostanság mindig ilyesmiket álmodok. Jó kérdés, hogy miért.. már nem is akarok aludni, mert már az álmaim rosszabbak, mint az életem.