2012. január 6.

Helyzetjelentés

Jelentem élek és virulok. Na jó, ez azért túlzás. Írom ügyesen az érdektelen szenvedés szarságot. Ja igen, kicsit felújítottam az oldalt. Nekem nagyon bejön, sokkal jobban tetszik mint az előző. Yeah! Az mondjuk különösen nem érdekel, hogy nektek, hogy tetszik. Nem kérek véleményt. Se jót, se rosszat. Most valahogy annyi problémám van, hogy ez a legkevesebb. Olyan zsibbadt, fáradt, és gondterhelt  vagyok. Egyszerűen mindjárt a kikészülés szélén állok. Most hétvégén nagy erőket húzok magamhoz. Remélem meglesz. Azon gondolkoztam, hogy meditálnom kéne kicsit. Lehet az lesz most estefele. Benyomok ilyen agyzsibbasztó dalokat. Szerencsére megtanultam átmenni alfába, szóval egyszerű lesz. Viszont sok idő, de megéri. ;) Puszilok mindenkit! Legyetek rosszak, mert mindig a rosszak nyernek!