2012. február 4.

Helyzetjelentés.

Mindenkit megőrjített ez a nagy havazás.. pedig pár évvel ezelőtt ez volt a normális. Viszont most totál ki vagyok, mert megígértem barátnőmnek hogy elmegyünk ma bulizni, és most közbejött ez a nagy hó, és lehet, hogy nem tudok bemenni.. mivel 25 km kellene utaznom. Szóval nem tudom, hogy mit csináljak.. A másik meg, hogy nekem esett barátnőm, mert szakított a pasijával, és hogy túl fura kapcsolatom a pasijával. Ami persze igaz, mert teljesen belém van zúgva, és én is totálisan oda meg vissza vagyok érte. Fura érzés, mert ő az akivel annyi mindenben megegyezünk, és olyan megértő, normális. Szóval nem fog érdekelni a barátnőm, hogy mit mond, ha igazi barátnőm lenne, elfogadná ezt. És nem is mondom már azt, hogy állandóan csak oltogat, hogy szeretem a dubstepet. Szeretem, és?! Fogadja el.