2012. március 31.

Follow your heart.


Hellósziasztok! Gondoltam írok valami értelmes bejegyzést is, nem pedig mindig idézetes szövegeket tolok. Éppen fizikát tanultam. Igen, fizikát, a legutáltabb tantárgyat, de nem nagyon akarok belőle megbukni, így is 3-ra állok, és fel akarom turbózni 4-re. Ahh... szenvedek szó szerint, szombat van, és be van borulva az idő, sehol semmi nap, ami felélénkítene, és én meg tanulok... széép:) Amúgy még mindig nem sikerült elfelejtenem... nem tudom, nem megy ki a fejemből... és szenvedek... Barátnőmnek is nyavalyogtam, erre elkezdi, mit szeretek benne? Hisz egyáltalán nem az a hűűű de elolvadok tőle típusú. Erre én azt mondtam: nem tudom, csak megláttam benne azt, amit mások nem. És úgy döntöttem, hogy követem mostantól a szívemet, bármi legyen...

Nincsenek megjegyzések: