2012. május 7.

Idézeteek.

Egypár idézetet összegyűjtöttem különböző oldalakról, amik jelenleg leírják az érzelmeimet, és a jelenlegi helyzetemet: :*

Vagy szorítsd magadhoz, vagy engedd el a kezem, de könyörgöm ne játssz velem.

Tudod, az első pofon a legnagyobb, aztán a többit lassan megszokod.

Nem volt más, mint bárki. De én mégis megláttam benne azt, amit más nem.

Te biztos jobban érzed azt, hogy én mit érzek.. de honnan látod bazdmeg, hogy melyik sebből vérzek??

Tudod, ezzel az egésszel megint az a baj, hogy mire te rájössz, hogy volt egy buta kislány, aki bolondult érted és mindent megtett volna a szerelmedért, addigra késő lesz, mert én már rég elfelejtettelek!

Azt mondják, mikor meglátjuk életünk szerelmét, megáll az idő. Ez igaz. De azt nem mondják, hogy amikor ismét elindul, rettenetesen felgyorsul, hogy utolérje magát.

Sosem öleltelek, mégis érezlek. Sosem beszéltünk, mégis hallak. Sosem találkoztunk, mégis szeretlek.


Nincsenek megjegyzések: