2011. március 21.

Ezt az egyet most nem értem!

Mindenbe jó vagyok, fizika, kémia, biológia, matematika, kivéve a nyelvtant! Jó ez most mellékes, nem erről fog szólni ez a bejegyzésem :D. Szóval, visszajött most Enikő -.-" hálleluja. Mivel eltört a lába [Szigeti ráborította  a padot] így járógipsz van a lábán és olyan bénán jár vele xxd meg egésznap úgy nézett ki mint aki most kellt fel és pizsamában van. Nagyon OFF volt. De nem is ez a fura, hanem az, hogy a pasija, Martin nem is foglalkozott vele. Vagyis én nem láttam hogy ott állt volna mellette, vagy segítette volna. És még az a furcsa, hogy állandóan, szemezik velem, meg néz, és tök jófej velem meg minden. Na és ezt most hogy értsem? Még ebbe az egybe nem vagyok jó XD ide akartam kijukadni :D Szóval ezt most egyáltalán nem értem.Hát nem tudok mit tenni ellenne, nem nagyon törődöm vele, azt téma lezárva :D nem akarok én itt senkinek a kapcsolatát felbojgatni. Nem nézek rá, nem figyelek rá és gond megoldva. Remélem be fog vállni. Ennyi már a blogolási bejegyzés. Csóóknektek <3 ha van valami ötletetek írjatok ;)

Nincsenek megjegyzések: