2011. március 23.

Huhúúú :D

Bocsi, hogy tegnap nem blogoltam. Nagyon bocsi. Valahogy nem volt rá időm, vagy nem tudom. Na mindegy, elmesélem először is a tegnap történteket. Úgy igazán nem volt semmi a suliban. Négy óránk volt, jippí ^^. Hazafelé menet megláttuk barátnőmmel Juhász Ádámot. Na mondom kövessük xd. Követtük, és mivel ott lakik Rönke utcájába így mondtam Reninek, hogy akkor megyek hozzátok :D így is volt, és néha még hátra is nézett, hogy kik is vagyunk :D Utána mikor már bementünk Rönke szobájába, gyorsan felmentem fészre és bejelöltem. xxd Mivel Rönkét ismeri, kiskoruk óta ismerik egymást, így mondta hogy én jelöljem be, mert ha ő jelöl az cink xd én meg kérdeztem hogy miért cink, és csak ennyit felelt rá, hogy mert csak XD mondom jó van. Azátn felmentünk chatroulettre.com oldalra és chateltünk, de olyan jó volt :D megismerkedtünk egy német sráccal, Simon Krieger-nek hívják és olyan cukiii és kedves volt ^^ persze előnyünkre volt hogy jól tudok németül :D Na ennyi történt tegnap. Ma szintén uncsin telt el a sulis időszak, nyelvtanon és irodalmon átmentünk a sarkadi könyvtárba. Uff... de uncsi volt -.-" na mindegy, azután mikor végeztünk átmentem Rönkéékhez hogy megint chatroulettezzünk, de nagyon uncsi volt... xd egy vicces volt, fent volt egy faszi aki éppen akkor verte ki xxd hát akkorát röhögtünk :D úristen.. nagyon off volt. Na meg az a dilis Rönke megbökte Ádámot az én fészbukomon -.-" ajj. istenem, de dilis :D Eltelt egy óra, és megbeszéltük Dávidékkal hogy akkor megyünk ki görkorizni, csak éppen mi kimentünk ők meg nem jöttek. Fene a szájukat. :D És közben láttunk valakit motorozni és szerintem az Juhász Ádám volt, mert láttam a szemét és olyan volt :D xxd ezt jól megmondtam. És még valami, meg vagyok fázva és olyan szar, mert fáj a torkom :S bár ittam NeoCitrant és remélem ,hogy el fog majd múlni. Puszkó<3

Nincsenek megjegyzések: