2011. március 25.

Tegnapi elmaradt blogolás



Megint bocs :D mentségemre hogy tegnap 6-kor jöttem haza és még tanulnom is kellett! Hogy miért is voltam olyan soká oda? :D Görkorizni voltam. De kezdjük csak az elején. Hazajöttem a suliból, vagyis Rönke jött hozzánk és megint chatrouletteztünk és megismertem egy olyan cuki srácot :D Stano Prco Gondálnak hívják [szlovák] és én is bejöttem neki :D azóta is beszélünk fészbukon. Annyit röhögtünk Rönkével, te jó istenem :D Aztán beszéltünk Dáviddal, hogy akkor megyünk-e ma ki görkorizni vagy nem, ha nem jött volna, akkor Rönkével ketten mentünk volna. De mivel jött, így hárman voltunk. Egy kis idő elteltével, mondja Rönke hogy nem megyünk-e el Martinékhoz és hívjuk őt is görkorizni. Mire elmentünk görkorival Martinékhoz.. uhh :D kemény volt. Kis járdán kellett menünk mert föld út volt. Vagyis inkább olyan saras-földes féleség xd. Kihívtuk Martint és ő is jött velünk. Így mentünk midenfele és már annyit gördültünk míg annyira fájt a lábam, a fenekem meg mindenem. Olyan háromnegyedhatra hazaértem, és felpróbáltam a blúzomat, mivel anyát elküldtem hogy hozza haza a varrónőtől. És olyan jól néz ki a blúz :D Nekem nagyon bejön ^^ csakhogy értsétek, ballagási blúzomról beszélek :D Egységes lett varratva az osztályba. Azt hiszem ennyi ami tegnap történt. Jók legyetek! Csók :D

Nincsenek megjegyzések: