2011. március 28.

Hosszadalmasabb blog

Úgy terveztem, hogy most kicsit hosszabb blogot fogok írni. Hogy miért is? Hát van mit mesélnem! Tegnap, ugye vasárnap volt, és hát olyan borongós idő volt, na mindegy, nem is ez számít igazán. Hanem az, hogy kihívott MARTIN! görkorcsolyázni. Vagyis ő írt rám~ hogy nem mennénk-e görkorizni. ~Mondom de, mehetünk. Utána hívta ő Dávidot, én meg Renit. DE! Előző nap [szombaton] szintén megkérdezte, hogy nem mennénk-e görkorcsolyázni. Ezzel nincs is baj, csak éppenséggel nem értem rá, mert lovagolni voltam ^^. Mikor kimentünk, beszélgettünk görkorcsolyáztunk és olyan bunkó volt...de tényleg. Állandóan beszólogatott.. nem tudom hogy mi baja volt, de akkor minek hív ki görkorizni ha ennyire nem bírja a képünket? Már nem azért, de kicsit feltűnő volt, hogy ennyire bunkó.. és hogy állandóan beszólogat.. -.-" f*szfej xd Na várjatok, ma volt közös óránk velük a bisoz és a német. A biosz 4. órában volt, akkor még tök rendes volt, eljött a német, ugye ez 6. órában volt és az óra elején odament Enikő hozzá és valamit susmusoltak és utána olyan flegmán nézett, meg nem is szólt hozzánk, bunkó, paraszt volt. Hát mondom magamba bazdmeg. Úgymond ,,jó" barátom, de én így már nem fogok a barátja lenni, hogy ő így közbe bunkóskodik itt nekem.. hát álljon már meg a menet. Olyan szar idő van!!!! Utálom az ilyen időt ! :S Várom már hogy kisüssön a nap, minden száraz legyen, 40°C meleg. ASD. :$ várom már a nyarat!! :D
Kiss (L)<3

Nincsenek megjegyzések: