2011. március 29.

Hétköznap

A délelőttöm a suliban csodásan telt. Lemaradtam az első két óráról, mert vezényeltem az ovisokat a suliban, hogy merre menjenek a nyílt napon. Szóval elvoltam, de nem csak én voltam egyedül, hanem ott volt Reni, Dávid, Martin, Mónika, Évi és Bea. Így ennyien mondtuk és vezettük a kicsiket hogy merre menjenek. Jól telt a napunk :D. Délután kimentünk görkorizni.
~Itthon vagyok. Rönke mellettem. . Kicsit nyúzottnak látszik, meg izgatottnak. Mindegy, hidegen hagy.Benyomom a számítógépem gombját és már kapcsol is be.  Gondolkoztam azon hogy mivan ha nem is jönnek Dávidék. Az képtelenség! El kell jönniük görkorizni, hisz mindig ők hívnak minket. Elfognak jönni. Gyors elhatározásom remélem be fog válni. Na már be is kapcsolt a gépem. Nézzük a fészbukot aztán húzás a Penny parkolójába. 3-4 értesítésem jött. Beus feltette a lovaglásos képeket. Örültem neki, mert jól sikerültek. Jó ennyi elég is a fészbukból. Irány a Penny parkoló! Rönke míg vette a szép rószaszín, szürke görkoriját és addíg zokniba kifutottam a garázsba a görkorimért. Áhh még jó állapotba van! Hálleluja.Gyors felkaptam én is a narancssárga, szürke görkorimat és már mentem is kulcsomért, hogy kinyissam a kapuajtót. Sikeresen kinyitottam  és már gördültünk is a parkolóba. Kicsit nehézkesen mentem az elején, fájt minden izmom. Odaértünk. Ahw.. végre. Jólesett végre egy kicsit leülni és pihenni. De nem, jött már Martin és Go! görkorizni. Érdekes, most nem volt olyan bunkó.. feltűnően nem volt. Mi történt? Bár, kicsit még heccelt a vékonyságom miatt, de már nem zavar, annyira immúnis lettem rá, hogy szó szerint leszarom! Tibike tette a szokásos figuráját. Állandóan Renit leste, koslatott utána és persze ölelte. Ez már szánalom! Persze az hogy Reni hagyja és élvezi is, pedig nem is járnak. És még az a megbotránkoztatóbb hogy nem is járnak! Beszélek inkább a magam problémájáról. Néztetek már valaki szemébe? És láttátok a benne lévő igazságot? Én most nem tudom elhinni, hogy ez  most igaz vagy nem. Martin állandóan engem nézett és szemezett velem. Bár én olyan típusú vagyok, hogy mindent félreértek, de akkor is. Barátilag senki nem néz úgy a másik szemébe, hogy minthogyha megbánta volna, hogy szakított volna velem.Nem értem egyszerűen. Van barátnője és más lányokat ölelget. Bár mondjuk nem is szereti nagyon a barátnője, leszarja magasról a fejét. Egy a baj! Martin viszont szereti, és odavan érte. De akkor miért csinálja ezt? Totálisan összezavar és nem értem, hogy most mit akar. Egyszerűen nem értem!!

Nincsenek megjegyzések: