2011. november 12.

Kedvenc idézetek ♥

Nem számít mennyi ideig próbál jónak maradni valaki, nem lehet elnyomni a rosszat egy lányban. :)

Én csak fogni akarom a kezed, és az összes péntek estémet azzal akarom tölteni, hogy agybutító filmeket nézek veled. ♥

Állandóan hiányzik. Folyton csak rá gondolok. Mikor felkelek, mikor úton vagyok az iskolában, mikor az iskolában vagyok, mikor a matek témazárót írom amire nem tanultam, mikor az udvaron hülyéskedek a haverokkal, mikor kiderül hogy két hetet csúszik a dolgozat. mikor kiderül hogy elmarad néhány óra, mikor hazafelé battyogok, közben zenét hallgatok, nézem a tájat, mikor leveszem a cipőm, mikor leülök az ágyamra, mikor valami iszonyatvicces vígjáték megy, mikor pakolok, mikor zuhanyzom, mikor lefekszem, mikor alszom. Aztán megint kezdődik minden elölről. Rettenetesen hiányzik.. Szeretem.

Ennyi volt ! Többet nem álmodozom rólad éjszakákat, nem sirok végig napokat csak nevetni fogok a képedbe s kiáltani: Nézd kit vesztettél el! Csak figyelj....

Úgy döntöttem, felhagyok a káros szenvedélyeimmel, veled kezdem..

Nem fogsz örökké érdekelni..addig kéne lépned amíg foglalkozok veled..

Várom a napot, mikor megtörik az átok, várom a napot, mikor nem leszel már álom..

Nem szeretek a fájdalomról beszélni, úgy csinálok mintha nem is létezne számomra vagy nem érdekelne, de ott belül mindig karcolja a szívemet, amíg nem adom ki magamból.

99.9%-ban biztos vagyok benne, hogy nem engem szeret, de a 0,1% miatt még mindig reménykedek... ♥

Hiányoznak azok az idők , amikor felmentem msn-re, és te egyből írtál ... amikor akármeddig fent maradtam éjjel, csak, hogy veled beszélhessek még ... most meg már észre sem veszed, ha fent vagyok. hiányzik, hogy régen milyen jóba voltunk.