2012. április 9.

Ezazzz.


Tegnap este képes lettem volna fejbe lőni magamat. Kicsit rám jött a depressziós időszak... apám miatt is, mert kicsit beittak keresztapummal, és hát nagyon istenítette húgomat, én meg le voltam tojva. És annyiszor mondta neki, hogy büszke rá.. én meg kicsit kikészültem, vagy csak nagyon a szívemre vettem. Inkább az utóbbi. Szóval még közrejátszott, hogy pokolian csalódtam a legjobb barátnőmbe... sőt már nem is a legjobb barátnőm... mert hát, neki van másik, aki sokkal menőbb, bulisabb nálam. Mindegy, eldöntöttem, ha nem vagyok fontos neki, akkor nekem se lesz ő, és ha nem keres, akkor én sem fogom. Sajnálom. Ha fontos vagyok neki keres. Pont.


Yeah, holnap nem kell nekünk még menni suliba, majd csak szerdán. Eztáltal maradt még egy nap időm arra, hogy tanuljak. :D 

Iphone 4S fehér. Várlak! :)) 

Remélem, most már valamiért jobbra fordul az életem. Vagy nem... 

Nincsenek megjegyzések: