2012. április 5.

I'm not okay!

Összezavart. Ideges. Stresszes. Fél. Szerelmes viszonzatlanul. Fáradt lelkileg. Csapong az energiától testileg... és még sorolhatnám. Tegnap csalódtam a legjobb barátnőmben, és ott tartottam már, hogy elmegyek este és jől kiütöm magam. Aztán a segítségemre siettek a barátaim... szorosabb lett a kapcsolatom 2 fiúval is... és visszakaptam egy nagyon értékes barátnőmet. Kell ennél több? Nem hiszem. Nem mondom, hogy én vagyok most  a világ legboldogabb embere, de vidám hangulatomban vagyok. Ja, igen... még mindig nem vagyok túl rajta.. és ahogy elnézem magamat nem is leszek. Mindig is helye lesz a szívemben... de felfogtam, boldogabb nélkülem. Anyám szerint el kéne mennem pszichológushoz, mert baja van azzal, hogy úgy vélekedem az emberekről, hogy mindegyik  bunkó... és hogy jobbra tartom az állatokat, mint az embereket. Sajnálom, de tényleg így van. A mai generációnknak eléggé kicsi a színvonala, és én nem akarok ebbe beletartozni. Mindenkinek csak a külső számít... Tisztelet a kivételnek!

Tudod mi a legijesztőbb a világon? A tény, hogy valaki tud olyan fontos lenni számodra, hogy nélküle semminek érezd magad..

Itt a húsvét. Legyen mindenki boldog. Élvezze ki a szünetet. Én speciál agyon tanulom magam, mert várnak rám a nagy dogák. Rosszak legyetek! (K)

Nincsenek megjegyzések: